slide show

Förlåt..

Förlåt för min sämsta uppdatering, men jag har liksom inte haft tid typ. Min hund opererades i Tisdags, och i Onsdags hämtade pappa och jag henne. Sen dess har det liksom varit fullt upp med att se efter henne..
I tisdag red jag på HRK och det gick jätte dåligt enligt mig men min kompis Linnèa tyckte att det gick jätte bra, så jag vet inte hur det gick.. Jag rider i hoppgruppen för Juniorer och det hjälper mig bra mycket i min ridning :D
Jag har inte varit hos Maja T eller hästarna på över en vecka nu, men med alla sjukdomar och allt så är det inte lätt.. Men på söndag ska jag dit, en sista gång innan jul.
Justeja på Måndag åker jag till Falun med min basgrupp 6Y, kommer hem på Onsdag så min uppdatering kommer inte vara något vidare... Men det var allt för mig denna gång :D
taggad Powniee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0