slide show

Julfotografering

Idag så kom ju Maja G hit, skoj! Vi började att göra i ordning Luna med t.ex glitter i svansen och på nosgrimman. Sedan så dummade sig Luna när vi skulle in i sommarhagen så vi gick istället till vinterhagen. Där blev det dock kaos, så ja... vi fick ändå gå ni i sommarhagen tillslut vilket fungerade mycket bättre. Väl inne så hoppade Maja upp och vi tog lite stillbilder, samma sak med mig fast de bilderna blev mest suddiga.

Sedan så hämtade jag selen och longeringslinorna och vi tömkörde henne lite. Glömde spöet men det gjorde verkligen ingenting för Luna var astaggad! Hon lyssnade oftast ganska bra och gick faktiskt lite i form;) När vi var klara så gjorde vi i ordning Gunda, dock tog det ett tag( och en mosat tå på köpet) att lyfta bakhovarna men hon sparkade i alla fall inte.

Sedan så var Maja tvungen att åka, och jag sadlade, tränsade och så provade jag att hoppa upp. Första gången svängde hon runt med baken men sedan stod hon stilla. Jag gjorde det bara eftersom att hon har varit inne i en testperiod och inte blivit riden på länge, så jag provade helt enkelt bara att hoppa upp, gasta, bromsa och svänga lite. Nästa gång rider jag mer!:)
Luna och Gunda was kung- fu fightiiiiing, daradatadatadatadaaa
Del 2 av bilderna kommer snart, håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0