slide show

Maja G`s mål!

Mina allra största mål inom hoppning och dressyr är att, starta en MSV A i hoppning innan mina ponny år är slut.
Inom dressyren vill jag inte komma så långt men jag vill tävla en L:A 2.
Dem målen är ju lite mer drömmande... Men målen som jag vill nå nu är att komma ut på någon tävling med Luna ! :)


Gunda och jag har liksom nästan inga mål mer än att komma ut på någon utställning så vi får bedömmning om hur bra det ser ut för oss liksom. Men det kommer nog aldrig hända med lätt stressad gunda men man kan alltid drömma..


Jag satsar liksom inte på att nå toppen inom ridsporten, jag satsar mot en bra utbildning och så kan jag ha ridning och hästar som ett intresse på sidan av liksom :)
Det var lite mer om mina mål! Men kommentera ifall ni typ vill veta mer om mina mål..  Jag uppdaterar er ifall jag når något mål eller om jag höjer målet eller något sådant :)
Kolla vilken snygging som står på min ridskola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0