slide show

Maja Ts mål

Mitt första mål är att fortsätta dressyrträna med framgång. Jag vill kunna nå den punkt då jag känner att vi är redo för att starta i en dressyrtävling, alternativt LC:1 eller 2. Jag vill även fortsätta kämpa med Luna så att vi går framåt i vårt sammarbete inom ridningen och så att jag blir starkare psykiskt för att slippa bryta ihop när det går dåligt.

Jag vill även utvecka mig och Gunda mera så att hon slutar få återfall och hugga och sparka när man hanterar henne, utan att det ska gå framåt så att vi kan börja rida igen och att det ska gå bra, att vi ska jobba intensivt med lungt med henne för att göra henne till en någorlunda normal ridhäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0