slide show

Sorry

Förlåt för uppdateringen från min sida men det är faktist så att det händer mkt nu, som att på Lördag kväll och Söndag morgon hade jag feber. Idag var jag i skolan och hängde med min grymma klasskompis Patrik, det var GRYMT
Busschouffören idag var helt konstig idag, vilket resulterade till att jag fick gå ganska långt hem, eftersom han inte stannade :@ Men min hund var hos veterinären förut i dag, dem kunde inte göra ngt där så hon åkte till Strömsholm och djursjukhuset där, och imorgon ska hon in på operation, efter det så får vi se vad som händer men hon kommer hem innan Fredag har dem lovat !!
ÄLSKAR DIG GUMMAN LÄMNA MIG ALDRIG ! <3
Sorry för att det inte finns några hästar med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0