slide show

Tolkning

Idag så tolkade jag med snowracern bakom Luna, det var väldigt kul! Hon har ju blivit tolkad med förut så det var verkligen inga problem för henne. Hon drog på jättebra och när jag var klar så fick även pappa och lillebrorsan prova. Jag använde körsele och en longeringslina som jag satte fast på båda sidor. Jag tyckte att det blev enklare att hålla i än om man skulle ta två tömmar.

Innan jag satte mig på snoweracern så gick jag bakom och höll emot lite när Luna skrittade och travade så att hon var beredd på att dra och sedan så gick jag bakom med snowracern lite bara för att se så att hon inte reagerade på ljudet. Det brukar ju dock inte vara några problem och som vanligt var hon lugn som en filbunke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0