slide show

Förlåt

Förlåt, förlåt men jag har inte haft orken till att blogga det mesta har varit skit.. Men ridningen på HRK i tisdags gick elt underbart. Kan inte skriva om det nu, börjar gråta då kan jag lova.. Och man kan ju inte sitta och gråta på sjukhuset..

Träningen hos Jenny gick också jätte bra, lite fjantig var pokemon bara men, men..

I tisdags efter min sista ridlektion på HRK så fick jag veta att Luna inte mådde bra så det gjorde ju inte allt bättre för den delen heller..

Men nu sitter jag som sagt på sjukhuset och läkarn ska få kolla på mitt knä igen. För er som inte vet det så har jag pajat mitt knä i skidbacken...

Vi hörs imorgon för efter träningen idag så ska jag och grilla med ett par otroliga människor, vi lär sitta ute hela natten ;-)

//MAJA G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0