slide show

Tillbaka

Hej sorry för min oförberedda bloggpaus.. Det har hänt så mycket skit så vissa morgnar så har man knappt orka gå upp till skolan .

Men nu är jag back On track igen.

Som ni kanske har läst så red jag och Maja ut på hästarna tillsammans. Jag har varit super duper rädd för Luna typ för ja, massa olika anledningar. Men vi red ut tillsammans och Luna var verkligen hur fin som helst. Ryggen jobbade som aldrig förr och öronen framåt hela tiden. Maja och jag travade och skrittade fram på vägen dit.

När vi skulle hem så började vi trava igen och så började Gunda galoppera lite. Så jag gav Luna galopp skänkeln och hon samlade fint i galoppen och herregud vad stolt jag var över ponnyn då.:)

Jag galopperade Luna för första gången sen i höstast. Och Maja och jag galopperade tillsammans för första gången.

Tänk vad stora framsteg vi och hästarna gjort. Jag har gått från hoppryttare med en väldigt lätt sits, till att vara en dressyr ryttare med en djup och fin sits. Gunda har gått från knappt att vara ridbar till att kunna galoppera ut med hennes hag kompis

Ni fattar inte hur stolt ryttare jag är nu. Men på Tisdag så rider jag min sista lektion på HRK och jag lovar jag kommer stor grina.

Vi hörs snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0