slide show

Chrisandra 31 december

Red Chrissan i tisdags och det gick ganska bra inte ett ända stopp eller någon bom ner.
Började med att jobba igenom henne riktigt ordentligt. Det gick super dåligt för hon var väldigt hård och seg i munnen.Hoppade fram på en lite stuts som kanske låg på 40-50 cm.
Hon tittade väldigt mycket på hindreran innan fick säga till henne en gång att hoppa över det och sen gick det lika enkelt som en dans. Hoppade studs och sen 5 galoppsprång till nästa hinder som låg på kankse 70 cm? Därifrån skulle jag rida rakt ut och sen komma på ett räcke till, där drog hon ner huvet och skulle kolla väldigt mycket för hindret var rött.
Så hon drog ner huvet och jag tror hon ska stanna men hon tog världens språng över ett hinder som kanske bara ligger på 75 cm ? Sitter kvar på ryggen och rider ur svängen och saktar av till skritt. Sen så sänkte hon till Frida och Ella dom kanske hoppade som högst 50 cm.
Jag vet inte riktigt inge fel med det kan jag säga ! Ridlektionen gick enkelt och bra inga höjder direkt. Men men. Fick inga bilder heller då vi filmade till teorin nästa vecka.
-bildlöstinlägg-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj att läsa om dina ridpass! Vill gärna se ovisade bilder,

2012-02-03 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0