slide show

Förlåt

Hejsan lovade ju ettt detaljerat inlägg om rid passet igår men när jag kom hem från bäckvikensstall var det bara att börja städa rummet och fixa. Och idag har jag varit med en kompis efter skolan och sen så var det att öva till en lunch konsert som jag och min kompis Malin ska vara med på!

Men imorgon efter skolan LOVAR jag att det kommer upp, blev inga nya bilder men min ridlärare filmade så kan fråga om jag kan få filmen sen!

Tänkte bara berätta lite snabbt vad jag gjorde med Gunda, började med att kolla så hon hade all koncertation på mig så jag tog in henne i stora hagen och släppte henne där och så sprang jag lite och ville att hon skulle följa med. Duktig som gunda är så travade hon efter mig fint.

Kände att hon verkligen lyssnade på mig så höjde fingret och sa back och hon fattade efter 3-4 gånger. Tillslut satte jag i hop en liten show eller vad man ska säga då hon backade då jag höjde fingret sen så följde hon efter mig när jag gick i väg och sen backa jag henne igen och sa stanna. Satte mig ner på huk och sa "kom Gunda" hon kom och la mulen i min hand.

Rörigt inlägg jag vet men iPhone bloggar och är inte riktigt high på det hära än. Men imorgon kommer jag tillbaka och skriver om hopp passet och ska lera fram ovisade rid bilder på mig! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0