slide show

Lite mera om mig. Intresserade ?

Tänkte skriva om vart jag ridit och hur det var där då o.s.v

Jag började rida vid 3 års ålder på Folkatorpsridklubb och den ridklubben var grym när jag gick där.! Passade mig perfekt eftersom jag var en ganska liten person. Det var bra för dom hade bara Shetlandsponnysar och några B-ponnysar.Där fanns också massa bra ridlärare som bara var BÄST då. Kommer ihåg när jag var ca 6 år s¨var jag i stallet nästan dag och beundrade de stora tjejerna som red bra. Trodde aldrig att jag själv skulle stå där en dag.
Men mot mina förväntingar så blev jag mot alla odds en stalltjej. Var fortfarande i stallet varje dag som jag kunde

ÄLSKADE VERKLIGEN ATT VARA I DET STALLET OCH BARA UMGÅS MED MINA BÄSTAVÄNNER. NÄMLIGEN HÄSTARNA. På den tiden hade jag det jobbigt med kompisar och hade inte många.. Men hästarna var liksom min vänding.. För vissa dagar orkade jag inte ens leva livet..

Men en dag sa de då varande ägarna att de skulle sälja stallet och jag blev förkrossad för ingen visste hur det skulle bli med vår lilla klubb.. Så bestämmde mig för att ställa mig på kö till HRK ! Kom in där efter bara en sommar. Så jag slutade på folkatorp och började där.

Nu går jag där och är en nöjd ryttare som utveckals för varje dag som går. Kanske inte är så mycket i stallet men hästarna är ändå det som betyder mest för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0