slide show

Luna 1 Februari

Idag så kom Maja G, men hon valde tillslut att inte rida. Jag red i varje fall, och hon gick. Jag började med att rida på asfaltsvägen och sedan runt "trekanten" som delvis är grusväg. På den sista längan grusväg så travade jag fram henne lite, och när vi kom tillbaks så gick Maja in i hagen för att leka lite med Gunda och jag red vidare lite på fältet och galopperade, dock så var hon inte riktigt på humör och jag fick inte så mycket flyt.

Då gick jag över till andra-sidan-vägen fältet och travade lite där, men då så såg Luna något vid den lilla bron som finns där. Då hörde jag plötsligt en räv" skrika" och springa över bron. Sedan så gick den precis framför oss, och sedan ville Luna springa efter den, haha, så jag tog en snabb härlig galopp! Sedan hörde jag den "skrika" igen och då så blev jag lite rädd och travade tillbaka ;)

Maja hade sprungit lite löst med Gunda som hade varit jätteduktig samt att hon lärt henne lite små saker.  Maja kanske berättar mer om vad hon gjorde?
Såhär såg Luna ut samt att hon hade ett träns med reflexer.
Man ser Maja G´s übersnygga schabrak under sadeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0