slide show

Sportlovets första och kanske enda ridpass

Idag så red jag lite barbacka med Luna.  Det blev bara skritt eftersom att vi ska ta det lugnt, men Luna hade ganska mycket energi! Jag skrittade mest på långa tyglar och flyttade henne för vikthjälper och så, i övrigt så fick hon mest gå runt i sin igen takt. Till sist så hoppde jag av henne och gick med henne ungefär en kilometer på asfaltsvägen.

Efter det så övade jag lite trixande. Jag utvecklade "upp" lite grann och provade att få Luna att gå utt på trappan till sadelkammaren. Eftersom att den är gjord av metal så böjdes den nästan ner på marken för hennes tyngd, hehe ;) Hon är så duktig, jag behöver bara kalla på henne så börjar hon fundera febrilt på hur hon ska göra.  Gjorde alla möjliga andra trix också, skoj tyckte Luna!
Knäppte även några fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0