slide show

Stallet för mig själv 15 februari

Hejsan idag hade jag hela stallet för mig själv och det var en otrolig känsla. När jag kom dit så mockade jag i 30 minuter och körde 2-3 kärror till stacken.

Efter allt var färdig mockat så tog jag in Luna i boxen och band fast Gunda, Luna rullade sig som vanligt och hon "skakade" ju inte av sig det idag. Men så brostade jag Luna så hon blev skinande ren och så gjorde jag en charmig svansfläta as always :)


Sen så gick jag ut till "banan" som vi kallar det ! Där så busade jag lite och sprang runt och dom travade så fint efter eller brevid mig. Kände mig jätte stolt som hade hästar som respekterade mig och det beyder kan jag säga. Berömde båda hästarna väl och ofta. Det syndes verkligen att dom hade kul! Hade med mig mina fina lila benlindor lindade Lunas ben med dom och det var JÄTTE snyggt på henne


Iaf efter vi hade busat en stund så gick jag till sadelkammaren och fixade en liten överraskning till Maja där nomnomnom :)


Haha men vill bara säga TACK till Maja som gav mig denna möjligheten att vara i hennes egna stall själv :)


FICK INGA NYA BILDER SÅ NI FÅR EN PÅ MIG OCH FINA MYSKO <3


ÄLSKAR DIG FINASTE :*



Kommentarer
Postat av: Maja

Du är bäst! Tack igen :D

2012-02-15 @ 20:44:32
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0