slide show

Den 2 Januari

Idag så gick jag en långpromenad på det blöta fältet med Luna. Det var vatten nästan överallt och även i ett extremt litet dike var det vatten. Läskigt, tyckte Luna, men hon hoppade över med ett jätteskutt. Framåt slutet var hon jättetaggad och ville gå hur långt bort som helst men jag var helt slut så jag vände.

Väl hemma så schamponerade jag Lunas svans, man och vita kota så att hon var skinande blank, även om det inte kommer hålla länge pga leran ute. Men det är alltid kul att göra hästarna fina! Sedan så packade jag allt till träningen imorgon i min praktiska låda på hjul och sedan var jag klar!:) Tidigare idag hade jag även smörjt och rengjort diverse grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0