slide show

Har inte bloggat på 5 dagar, förlåt...!

Jag har haft fullt upp med skolan så jag har inte kunnat blogga här. Mera står på http://otroligahast.blogg.se . Maja G skrev ju om Roffe, och jag håller med, fatta vad stolta vi ska vara! HÄR( http://otroligahast.blogg.se/2012/january/arg.html#comment )har jag skrivit ett inlägg till alla Haters.... Och som Maja sa kan man inte heller lägga in bilder, länkar eller liknande på denna bloggen just nu, superkonstigt, samt att det inte blir några mellanrum. Idag så har jag ridit dressyr, jag red på fältet och Luna var jätteduktig och jättefin, dock väldigt snabb i traven men hon har ju tagit det lugnt ett par dagar så det förstår jag. Jobbade mycket på öppnor, skänkelvikningar och framdelsvändningar och min sists kändes jättebra och Luna var supermjuk i munnen , dock var det lite som fattades. Igår så vilade Luna men då red jag istället Gunda, det var jätteskoj, även fast jag bara red en liten kortis. Hon var i övrigt ganska glad och snäll och jag skrittade bara och gjorde lite basic övningar. På fredag kommer Maja G och rider, det var ett tag sedan nu efter helgerna och allt :) // Maja T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0