slide show

Outlaw Luna 22 Januari

Idag så red jag väldigt länge, bland annat ett par kilometer på asfaltsvägen, men i övrigt gick ridpasset uselt. Luna lyssnade inte ett dugg på mig hur bestämd jag än var, men jag berömde med långa tyglar när hon gjorde rätt och då verkade hon så förvirrad att hon inte ens åt gräs. Jag fick ändå till ett par galopper men för det lilla energiknippet är det inte riktigt nog tyvärr. Bara att försöka imorgon igen då..!

Idag så kom Maja G och hälsade på Luna samt att hon lämnade Lunas födelsedagspresent, en sueprfin huva! Så nu kan Luna vackert visa upp sig i marinblå hoppoutfit, haha :) Luna blev såååå glad så !
Visst är den fin? :)
Snö idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0