slide show

Back On track On My dear horse blog

Hejsan, nu så är jag tillbaka med IPhone inlägg typ bara men ni får stå ut om ni vill ha uppdatering från min sida :) Jag kan säga att jag har ett grymt sommarlov hittills jag har bara gjort illa mig 2 gånger (vilket är riktigt bra för att vara mig.. Förra sommaren låg jag i körtelfeber, då kanske ni förstår) Jag har inte varit i stallet på en vecka eftersom jag har varit uppe i Åre och lite i Norge i en vecka.. Idag är det ju tänkt att jag ska rida Pokemon men så blev det ju inte.. Min tränare har ridläger under vecka 28-29 och under vecka 30 har hon semester.. Tråkigt för mig men hon är förtjänt den semestern.. Men ska självklart till Luna och Gunda under veckan :) ganska ohästigt inlägg, jag ska sluta med dem JAG LOVAR! //MAJA G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0