slide show

En bild

Jag fick en egen dator i 15 års present och jag har då photoshop elements 9. Jag ville prova ifall jag skulle använda photoshop istället för Gimp som jag använt tidigare när jag gjort designer. Därför gjorde jag en jätteenkel testbild, en Bäckvikens stallbild. 
 
Jag vet hur photoshop fungerar men ville ändå vara säker på att jag kunde använda det i samma utsträckning som gimp. Jag behöver bara installera lite snyggare typsnitt, hehe....
 
Jag är ledsen att vi nästan inte uppdaterar något här, det är svårt att hålla igång när jag gör mycket annatsamt att det inte är särskilt värt att uppdatera själv då Maja inte har möjlighet. Därför så uppdaterar jag mest på min egen blogg, om jag bara uppdaterar själv här blir det ju samma sak som på min egna, därför kan ni väl kika in på den om ni vill läsa?:)
 
http://otroligahast.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0