slide show

STOR diss från min sida

Jag har aldrig dissat förut så vi får se hur det här går.. Men en grej som jag dissar STORT är hööks fototävling på facebook.. För där är det liksom inte bilderna som vinner utan namnen.. Jag är själv med och tävlar och jag kan säga att jag har en otroligt vacker sommarbild som utstrålar ren kärlek och sommar.. (jag säger det med mitt dåliga självförtroende, då måste den vara väldigt vacker is I right ?) Men tillbaka till dissen.. Jag har själv märkt att det är inte dem finaste bilderna som ligger först utan de största bloggarna, och dem med flest vänner på Facebook.. Många byter sig till röster också vilket inte är schysst heller från min sida.. Jag röstar endast på dm finaste bilderna.. Jag mailade hööks i går kväll och fick svar imorse, i svaret förklarade dem hur tävlingen går till.. Det var liksom inte som att dem tog emot kritiken. Men iaf stor DISS från min sida Vill ni kolla på mitt bidrag klicka in på http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/4543/ff3443706b3cff71eb30b53010ae01224d Rösta bara om ni verkligen tycker den är vacker ! ursäkta om det blir rörigt men jag är förbannad och sitter på en buss just nu. //MAJA G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0