slide show

Draaaar

Om ingenting går fel så drar jag om några timmar och sedan så ska Maja G ta hand om Lunas motionering denna vecka! Kanske kommer hem på fredag eller någon annan dag och rider ut med henne ;)

Till dig Maja;

Du har ju min tjatiga och irriterande lapp som jag lassade på dig, men jag har bara en sak till- Pallen finns i gamla sadelkammaren och du måste ställa in den igen om du använt den ;)

Annars- lycka till och gör VAAAD du vill, njut! Förutom att trava någon annan stans än på gräs ;) Jag har bestämt mig för att jag måste sluta vara ett kontrollfreak så nu ska jag inte säga något mera(tror jag...) Men du kan i alla fall nå mig alla tider på dygnet såklart :) Kan du snälla ringa mig eller så varje dag efter passen om du har tid så jag får höra hur det gick? :D (Där kom det igen... Kontrollfreaket.) 

Puss o Kram, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0