slide show

Gårdagen

Maja G kan inte blogga just nu eftersom att hon inte har någon dator men jag kan se om jag fixar ett inlägg av henne. I alla fall, hon började att rida Luna, jag var lite ridlärare, och det såg perfekt ut! Sedan så hoppade jag upp på Gunda och jag red fram med lite påpekanden av Maja, och så började jag trava och skritta över en serie cavaletti. 

Hon var jätteduktig, dock vägrade hon skritta och flög iväg i ojämn och supersnabb trav, så jag red som en kratta. Sedan så hoppade jag ett enkelt hinder på 30 cm och det gick toppen, så vi höjde till 40-45. Jag har aldrig hoppat upsuttet högre än 15 cm på henne och det var andra gången hon hoppade den höjden. Men hon kom lite fel och hoppade in i hindret, men så bad jag Maja att sänka igen, jag hoppade och det gick toppen. Men då så hade hon aldrig sänkt! Så jag hoppade 45 utan problem :D

Gunda var såååååååååå pigg igår, hon bara flög iväg i galopp och verkade aldrig vilja sluta! Är i alla fall jättenöjd och glad och hon blev svettig så vi fick bada henne lite. Efteråt så tog vi ett dopp i poolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0