slide show

Dressyrträning

Idag så var det dags för dressyrträning igen. Lastningen gick jättebra som tur var. Vi började att skritta fram på en fyrkant samt göra framdelsvändningar där och Luna gjorde det nästan perfekt! Sedan travade jag fram på en volt och gjorde korta övergångar till skritt och tillslut så minskade jag bara traven riktigt mycket.

Efter det så gjorde jag denna övning, först i skritt där jag målat grönt och sedan trav(blått) hela vägen. I högervarvet gick det bra men vänster var lite krånligare.
Till sist så galoppjobbade jag henne på en volt i båda varven ett par gånger med övergångar till trav. Jag måste jobba på att sträcka upp mig i galoppen. I övrigt gick det mesta bra, inte på topp men absolut godkänt! Nu ska vi bara kämpa på!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0