slide show

LUNA 18 mars

Maja T red Gunda och jag Luna. I boxen ville Luna gärna bråka med Gunda som vanligt *suck*

Red på asfalts vägen en stund och jag lät henne bara lunka på i sin egen takt, satt bara och tänkte på lite allt möjligt. Behöver sån tid för mig själv ibland kan jag säga. Red in på en gräs väg och herregud vilken känsla det var ÄLSKART !


På gräsvägen så blev Gunda rädd för en sten och VÄGRADE gå längre så hon slängde runt och bestämde sig för att gå åt andra hållet. Så jag och Luna vart bara tvugna att gå efter dem. Vi gick över vägen till andra fältet där vi travade och jag vågade, en ganska personlig grej då men jag har blivit rädd för det mesta. Fråga mig inte varför men nu är jag på väg tillbaka till att bli den dära TUFFA tjejen jag var för inte så länge sen.


Skrittade och travade på vägen tillbaka. GUD VILKEN UNDERBAR RITT.


Imorgon ska jag rida för min tränare Jenny Grahn i grupp. ! På tisdag så rider jag i hoppgrupp på HRK.


VILL BARA URSÄKTA MIN DÅLIGA UPPDATERING OCKSÅ MEN JAG HAR HAFT MASSA I MITT LIV MED TYP UPP OCH NED GÅNGAR, och tro det eller ej men också liv och död.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul :D

2012-03-19 @ 07:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0