slide show

Luna och Gunda 28 Mars

Idag så red jag Gunda och Maja G Luna, det gick jättebra tycker jag! Gunda var snäll i hanteringen och allt sådant och var först väldigt taggad, dock började hon tjura lite så Maja hoppade av och gick före med Luna, sedan löste det sig och vi red vidare. Då blev Gunda plöstligt väldigt taggad och det gick jättebra!

Vi red en runda med lite olika underlag, mest asfalt och grus men det blev in på ett litet gärde också för att Gunda skulle göra utlopp för sin nyfikenhet... Vi travade en gång under ridturen och på grusvägen hemma och hon hade extremt mycket energi. Men det är bara kul!


Maja sitter här bredvid mig men jag skriver haha xD Det gick jättebra för både henne och Luna och även Luna var väldigt taggad och glad! Hon var dock lite hungrig men det verkade gå bra ändå. Vi är nog nöjda alla fyra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0