slide show

Pokèmon 30 April

Red Pokèmon i måndags, det gick skit i början men allt eftersom började han mjukna upp..

Började med att skritta fram på spåret upsuttet, i kanske 10 min i båda varven som man brukar..  Sen så började jag trava fram på långa tyglar och han ville verkligen inte ut på spåret så det gick blääääää..

Sen så började jag korta tyglarna och började jobba på riktigt. Red  3 volter runt hindrerna, och det kändes jätte bra, formen var låg men ändå behaglig att rida i.  Red på dem dära volterna kanske 3 gånger i båda varven..
Sen så började jag galopp jobba i lätt sits och herregu vilken hög form han hade då och vilket undertramp ! Galopperad 3 varv på spåret och jobbade med  trampet och formen.
Pustade lite gjorde samma grej i andra varvet gick lika bra dåå, pustade lite och galopperade på volterna och skulle göra galopp ombyten, vilket jag tycker är FÖR svårt .. Men det gick helt okej och den höga formen var kvar i byterna. FYY VAD NÖJD JAG ÄR !

travade av och hoppade av och skrittade av till fots.. Stog i stallet och borstade och tog hand om han iaf en kvart..
Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på :(
image descriptionimage description
Pics: ME AND MY LOVE <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0