slide show

Fotograf igen

Förlåt igen för asdålig uppdatering men nu kan jag uppdatera lite från mobilen då och då! 
Igårkväll bid 10 var jag ute och red ett intervallpass på Luna och då jag köpt ny mobil provade jag en app som heter Endomondo, mätte antalet brända kalorier, längd på passet, hastigheter och visade vart jag ridit.
 

Innan det så hängde jag med och Fotade Maja G när hon red Shia! Det kommer komma upp bilder här när Maja har tid att skicka mig dem men innan det så får ni ett smakprov. Maja får ju berätta mer men jag kan säga att det var första gången Shia hoppade på länge och hon
tyckte det var lite läskigt och flög över, dubbelt så högt ett par gånger haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0